بررسی آثار و فیلم های Wisit Sasanatieng
می توان به یک کمدی نسبت داد. بنابراین بخش دوم خماری هم در گیشه موفق شد. موفقیت تجاری بخش دوم باعث کاشتن دانه ای شد که اکنون به گیاه هرز غول پیکری به نام «خماری ۳» تبدیل شده است . تاد فیلیپس بار دیگر با چک کلان دیگری فریفته شد و تصمیم گرفت این بار "مسیر متفاوتی پیش بگیرد".ظاهرا "مسیر متفاوت" یعنی خط زدن بیشتر شوخی ها به سمت عناصر شاد/هیجانی دست دوم,تنزل دادن فیل (Phil-Bradley Cooper) و استو (Stu-Ed Helms) به بازیگران نقش مکمل و تبدیل کردن آلن (Alan-Zach Galifianakis) و آقای چو (Mr.Chow-Ken Jeon) به عنوان بازیگران اصلی و قرار دادن صحنه های اکشنی که شبیه تکه های دور انداخته شده از ماموریت غیر ممکن (Mission:Impossible) بود. خماری فیلم سرگرم کننده، خنده دار و پر انرژی ای بود. خماری 2 هم با وجود طبیعت تکراری اش,لذت بردنی بود. اماخماری 3 یک نوع آزمایش شکنجه اور در آزمایش میزان تحمل بینندگان عامه و معمولی دکارد شاو قصد دارد انتقام مرگ بردارش را از دومينيک تورتو و خانوادهاش بگيرد. «خشن هفت/Furious Seven» آنچه بيننده از تماشای مجموعه فيلمهای سابقه دار «سريع و خشن/ The Fast and Furious» انتظار دارد ببيند را به وی ارائه میدهد: [يعنی] مجموعه¬ای از صحنه¬های اکشن پر جنب و جوش و هجومی که به سختی با داستانی که هر از گاهی حسی بدوی را به وجود میآورد به هم ربط داده می¬شوند. با اين حال، اين بار رويدادهای زندگی واقعی جنبه سرگرمی فيلم را تحتالشعاع قرار دادهاند. مرگ نابهنگام پل واکر مشکلات زيادی را به بار آورده است. هر وقت شخصيت واکر، برايان اوکانر، روی صحنه ظاهر میشود به ياد او میافتيم. اين باعث نوعی حس تأسف در اثری میشود که هيچ يک از «سريع و خشنهای» قبلی نداشتند. عليرغم تغيير بزرگي در عوامل اصلی سازنده فيلم- استاد فيلمهای ترسناک جيمز وان (سازنده «توطئه آميز / Insidious» و «احضار / The Conjuring») جايگزين جاستين لين روی صندلی کارگردانی- اين این دومین اقتباس اندرسون از یک کتاب است (بعد از "خون به پا خواهد شد") و او تلاش کرده عصاره کتاب پینچون را حتی المقدور در فیلم وارد کند اگرچه برخی قسمتهای کتاب همانند سفر به لاس وگاس در فیلم نیامده است. با تمام این اوصاف تجزیه و تحلیل تمامی شخصیت های فیلم خصوصا برای بینندگانی که کتاب را نخوانده اند کمی مشکل خواهد بود. البته برای لذت بردن از فساد نیازی نیست دقت زیادی در روند داستان صورت گیرد بلکه همانند فیلم "خواب ابدی" می توان از تک نماها، اتمسفر و رابطه میان بازیگران و شخصیت ها لذت برد. فساد ذاتی در زمینه های نام برده شده کم و بیش موفق است اما این موفقیت را می توان نسبی دانست. نام هایی که پینچون برای شخصیت ها انتخاب کرده حاکی از تمایل او برای دادن جنبه ای کمدی به شخصیت هاست؛ دکتر تیوب ساید، سانچو اسمیلاکس، پتیونا لیوِی، پاک بیورتون، دکتر تریپلای و آدریانا پروسیا نمونه هایی از این نام ها هستند. شخصیت سرسخت و یک دنده بیگ فوت را هم می توان متعددي درونمايه وجود دارد. «آمريکاي ها» سريالي درباره جاسوسهاي شوروي و دوران ريگان، نسبت به «خانه پوشالي» پيچيده تر و خلاقتر است و فصل دوم آن در ۲۶ فوريه شروع ميشود. فردا قسمتهاي جديد سريال «رسوايي / Scandal» تله رمان سطحي شوندا رايمز از شبکه ABC پخش ميشود. «رسوايي» اثري اغراق آميز و الکي پر سر و صدا است. «خانه پوشالي» «رسوايي» افرادي است که هميشه آيه ياس ميخوانند و از مردم گريزانند. -----------------------[۱] حقّ ذهنی (که از آن با عنوان حقّ فردی و یا حقّ شخصی نیز یاد میشود) حقّی است که متعلّق به یک شخص یا بخشی از یک اجتماع است. یعنی اختیاری یا اختیاراتی که به آنها داده شده تا بعضی فعالیّتها را انجام دهند. به عنوان نمونه حقّ رأی، حقّ تعلیم و تربیت، حقّ کار و شغل، حقّ آزادی بیان و مانند اینها. حقوق ذهنی به معنی اختیاراتی است که سامانه عینی برای هر فرد در نظر گرفته است. [۲] اشاره به نامه های مبتلا به باکتری سیاه زخم که در سال ۲۰۰۱
برچسب ها : ,